Софтуера за управление на стокооборот е подходящ е както за малки фирми с 1 обект, така и за големи фирми с много обекти и складове. Разполага с богата функционалност, която непрекъснато се разширява в благодарение на нашите клиенти. Съществува възможност и за реализиране на функции по желание на клиента съобразени с неговия конкретен начин на работа.
Основни функционалности:
- възможност за дефиниране на различни по тип потребители в системата, съответно с ралично ново на достъп до данните
- неограничен брой потребители
- неограничен брой магазини и складове
- персонални потребителски интерфейси за отделните нива на достъп
- във всеки обект са възможни следните операции
- доставки с цени партида и срок на годност на стоките
- производство с рецептури
- ревизии
- връшане на стока
- бракуване
- генериране на заявки за доставки към друг обект на компанията
- пакетиране и изпращане на стока по заявка
- връщане на стока по заявка
- приемане на стока по заявка
- автоматично генериране на свързаните с движението на стоката документи като декларация за съответствие и др.
- поддържат не неограничен брой стоки и мерни единици
- поддържат не неограничен брой клиенти
- поддържат не неограничен брой доставчици
- поддържат не неограничен брой ценови листи
- поддържат не неограничен брой рецепти
- справки за всеки обект
- складова наличност
- стоки с изтичащ срок на годност
- минимални количества
- продажби
- дневник производство
- входящ контрол
- движение на стоки
- фактуриране
- външни продажби на едро
Допънително по желание на клиента могат да бъдат правени справки по наличната в системата информация.
Извеждането на справките са предмет на допълнително договаряне.
Демо можете да пробвате на адрес: тук
За демо страницата използвайте Потребител: demo Парола:demo
Цена: 20 лв./месец за 1 обект + 5 лв./месец за всеки следващ обект с включен ДДС.
Цената включва и седмичен архив на данните в случай на непредвидени обстоятелства.