Софтуер за управление на спедиция, подходящ е както за малки фирми, така и за големи фирми с многоброен персонал и множество офиси. Разполага с богата функционалност, която непрекъснато се разширява, благодарение на нашите клиенти.
Основни функционалности:
- Възможност за дефиниране на различни по тип потребители в системата, съответно с ралично ново на достъп до данните
- Възможност за дефиниране на тимове с определени права (примерно с дестинации по които работят или клиенти с които работят)
- Персонални потребителски интерфейси за отделните нива на достъп
- Заявки за товар със следене на документооборота и срокове на товарене и плащане
- Заявки за транспорт със следене на документооборота и срокове на транспорт, получаване на документи и плащане
- Автоматизирано генериране на всички необходими документи и изпращането им до отговорнито лице
- База данни с транспортни фирми с диверенциран достъп според правата на потребителя
- База данни с клиенти с диверенциран достъп според правата на потребителя
- Сложни товари, групажни, като и комплексни транспорти включително минаващи през склад на спедитора
- Автоматично изчисляване на складови разходи и дейности (товаро-разтоварни магазинаж, преопаковане, етикиране и др.)
- Фактуриране (български и междинародни фактури) със следене на плащанията.
- Спарки и отчети, включително просрочени задължения и взимания
- Автоматично изчисляване на комисионните на служителите и тимовете
- Експорт на финансова информация към счетоводен софтуер
- Управление на документи
- Няма ограничение на броя на потребителите
Допънително по желание на клиента могат да бъдат правени справки по наличната в системата информация.
Извеждането на справките са предмет на допълнително договаряне.
Демо можете да пробвате на адрес: тук
За демо страницата използвайте Потребител: demo Парола:demo
Цена: 60 лв./месец с включен ДДС
Цената включва и седмичен архив на данните в случай на непредвидени обстоятелства.